[O1] błąd 17656 i 01314 pomożecie?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • port
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O1] błąd 17656 i 01314 pomożecie?

    BZDURA.
    Powtarzana przez tych którzy podłogówki nigdy nie mieli.
    Ogrzewanie podłogowe to najbardziej komfortowy sposób opgrzewania domu.
    Kurzu jest mniej.
    Oczywiście ma sens przy dobrze ocieplonym domu. Wtedy zazwyczaj temp podłogi nie przekracza 25 C.
    Kurzu na podłodze jest mniej , bo więcej go jest w powietrzu.... :szeroki_usmiech Innego wytłumaczenia tej wypowiedzi nie mam.
    Co do temperatury podłogi , myślisz, ze w gorzej ocieplonym budynku temperatura podłogi może być wyższa?

    Ale nam się namnożyło specjalistów od siedmiu boleści na forum...

    [ Dodano: Sob 01 Lut, 14 11:11 ]
    Zamieszczone przez himi
    Ja tam polecam sprawdzony patent: gaz + kominek z płaszczem wodnym.
    To jest beznadziejne rozwiązanie. Po stokroć wolę mieć syfiący ekogroszek w kotłowni dostępnej z ogrodu niż miałbym robić kotłownię w salonie.
  • Jacek_193
    Classic
    • 2009
    • 27

    #2
    [O1] błąd 17656 i 01314 pomożecie?

    Witam!
    Od kilku dni dręczy mnie dziwna praca silnika (głośniejsza niż zwykle).
    Po podpięciu vaga okazało się że są dwa błędy ,17656 i 01314. Błędy po wykasowaniu powracają. W grupie 000 drugie pole wynosi 255, a problemów z odpaleniem nie ma.
    Szukałem na różnych forach podobnych tematów, ale każdy pisze o problemie a nie pisze co zrobił żeby usunąć usterkę.Pomożecie?

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      pierwszy to blad z pompy paluwa-sprawdz raz jeszcze na rozgrzanym odpalonym silniku-bieg jalowy-grupa 000 zrob print screena. Drugi to blad z magistrali przy kompie. przeczysc styki na poczatek.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Jacek_193
        Classic
        • 2009
        • 27

        #4
        Dzięki za odzew. Wrzucam screena tego, co mi się wyświetliło po twojej poradzie (na rozgrzanym silniku)
        Załączone pliki

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Hymm zainstaluj vcdsa np 3.11 i kanal 000. Nie znam rozpiski vag-com a nie chce strzelac ;-)

          Ale jeslu kanaly sie pokrywaja to sprawdz czy rozrzad nie przeskoczyl.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • przemik
            RS
            • 2012
            • 1610

            #6
            A co tu strzelac.
            Statyczny kat wtrysku jest w kosmosie - stąd ta głosna praca.

            Sprobuj ustawic kąt wtrysku tak, zeby tam gdzie masz teraz 255 w Basic Settings bylo ~60 i bedzie git.

            Objaw moze tez byc zwiazany ze swirujacym zaworkiem N108... ale zacznij od tego powyzej.

            Pozdrawiam
            Przemek
            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
            80 B3 Limo 1.6 TD SB

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Poprawilem sie :-).

              Faktycznie kat gdzies jest w gwiazdach.

              Tak jak dopisalem powyzej sprawdz tez rozrzad.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • Jacek_193
                Classic
                • 2009
                • 27

                #8
                Kąt wtrysku raczej nie mógł się przestawić. Stalo się to w czasie jazdy i silnik po prostu zaczął głośniej pracować.
                Wydaje mi się że gdyby kąt wtrysku rzeczywiście był w "kosmosie" to byłyby problemy z odpalaniem silnika, a tu ani na zimnym ani na ciepłym silniku nie ma problemów.
                Mam jeszcze pytanie, czy można jakoś vagiem sprawdzić działanie N108?

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  jesli stało ci sie to w czasie jazdy to sprawdz ustawienie rorzadu czy czasem nie przeskoczył ,a zeby sprawdzic działamnie n108 zrób logi z boku 4 staycznie i BS .
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • Jacek_193
                    Classic
                    • 2009
                    • 27

                    #10
                    Mam pytanie odnośnie grupy 004, czy w polu 2 i 3 powinny być zbliżone wartości bo u mnie jest duża rozbieżność. Wiecie może jakie mogą być skutki jazdy w tym stanie?
                    Załączone pliki

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Powinny. Rzeczywisty kat bardzo odbiega. SPRAWDZ ROZRZAD.
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        A ja mysle, ze N108 poszedł spac albo kabelkologia od niego.
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • Jacek_193
                          Classic
                          • 2009
                          • 27

                          #13
                          przemik też bym to obstawiał, ale na 100% nie mam pewności. Jest możliwość sprawdzenia vagiem tej usterki? Nie chcę bez potrzeby rozbierać pół silnika.
                          Na forach nie ma zbyt wiele na ten temat.

                          Komentarz

                          • przemik
                            RS
                            • 2012
                            • 1610

                            #14
                            Wykonaj logi statyczne 004 Basic Settings ...
                            Jakie pol silnika.... przestawiacz jest praktycznie na wierzchu...
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz

                            • Jacek_193
                              Classic
                              • 2009
                              • 27

                              #15
                              No z ta połowa to przesadziłem.....
                              powiedz mi jak te logi zrobić, żebym czegoś nie zawalił.

                              Komentarz

                              • przemik
                                RS
                                • 2012
                                • 1610

                                #16
                                Normalnie... ustawiasz 004 statyczne i w dolnym lewym rogu masz guzik "Basic Settings"... wciskasz i logujesz.... zaplon bedzie/powinien sie ustawiac w skrajne polozenia ..
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                • Jacek_193
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 27

                                  #17
                                  Witam przemik.
                                  Zrobiłem jak mi radziłeś. W drugim polu zmieniało się z early na late ale w pracy silnika nic nie zauważyłem. W trzecim polu prawie nic sie nie zmieniało, przeskakiwało z 13,2 na 13,4 BTDC.,
                                  Jeszcze jedno zauważyłem, przykładowo kąt wtrysku mam 255 i leciutko go przygazuje to wartość ta spada nieraz do żądanej. Później zaś na odwrót. Koła na pompie i na wałku rozrządu są dokręcone. Oporność N108 to 18,6, wtrysk sterujący 107ohm.
                                  Doradź mi co dalej.
                                  Pozdrawiam.

                                  Komentarz

                                  • przemik
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 1610

                                    #18
                                    Jak dla mnie uwalony jest zawor N108 lub okablowanie do niego.
                                    Prawidlowy log 004 w trybie Basic Settings dla tego typu silnika powinien wygladac tak
                                    Przemek
                                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                    Komentarz

                                    • Jacek_193
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 27

                                      #19
                                      Witaj przemik!
                                      W ostatnim czasie nic nie robiłem z autem oprócz zabawy z logami. Udało mi się zrobić coś takiego http://vaglog.rtnet.pl/jacek193_123938.html Jeżeli możesz to rzuć na to okiem.
                                      Pozdrawiam.

                                      Komentarz

                                      • przemik
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 1610

                                        #20
                                        Przestawiacz nie zyje....

                                        Fura odpala i jezdzi jako tako ?
                                        Przemek
                                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                        Komentarz

                                        • Jacek_193
                                          Classic
                                          • 2009
                                          • 27

                                          #21
                                          Auto odpala bez problemów i jako tako jeździ. Udało mi się zrobić logi kiedy było lepiej, ale dzisiaj jeździłem i wydaje mi się że to ustrojstwo całkiem padło, bo wcześniej ten klekot był raz normalny a raz twardy.
                                          Teraz jest prawie cały czas twardy.

                                          Jeżeli możesz to zerknij na to. http://vaglog.rtnet.pl/jacek193_124142.html
                                          Pozdrawiam.

                                          [ Dodano: Pon 29 Kwi, 13 08:07 ]
                                          Zrobiłem logi dynamiczne, http://vaglog.rtnet.pl/jacek193_124213.html
                                          Może to coś więcej powie o nieszczęsnym N108.

                                          Komentarz

                                          • przemik
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 1610

                                            #22
                                            Porównaj sobie logi




                                            Widac ze przestawiacz swiruje.
                                            Sprawdz połaczenie(wtyczka, kabelek) do niego... albo swiruje sam przestawiacz... mozna podmienic i zobaczyc czy bedzie lepiej.

                                            Jakis bład sie pojawia ?
                                            Przemek
                                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                            Komentarz

                                            • Jacek_193
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 27

                                              #23
                                              Sa tylko dwa błędy, te co w temacie.Innych nie ma.
                                              Spróbuję podmienić ten zawór i zobaczymy co będzie.
                                              Mam nadzieję że to będzie to ,a nie coś gorszego.

                                              [ Dodano: Sob 04 Maj, 13 12:32 ]
                                              No i problem rozwiązany. Co prawda trochę mnie to kosztowało, ale przynajmniej autko śmiga aż miło.Przemik trafił celnie w usterkę więc mogę kliknąć pomógł.
                                              W pompie zatarł się tłok przestawiacza wtrysku, i jeszcze jedna rzecz zaczęła świrować i wytarła rowek w korpusie. Tak więc wymieniony został korpus i tłok .
                                              Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
                                              Pozdrawiam.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...